Nyt saatiin siis lääkärillä selville että mulla on ruokatorventulehdus.

no jaa siitä sitten kivoihin asioihin !

Mulle tuli ihan kauhea vimma saada hauskat aurinkolasit ! Sydämen muotoiset olisivat perfect ! Missmixissä luki , että H&M olisi tähdenmuotoiset vain jotain 9e ! Seuraavaksi kun menen shoppailemaan, tarkastan H&M pikaisesti , nimittäin noi ovat mun tämänhetkinen unelmani ! Tietäisikö kukaan, että mistä voisi tilata sellaisia? Tai peräti , onko kukaan nähnyt sellaisia myytävän täällä Suomen mantereella :D

1395834.jpg

1395835.jpg

 Isä lupasi lähteä joku päivä tässä katsomaan mulle eurokankaasta kankaita (isä kylläkin vain ajaa minut sinne ja sieltä pois :D ja ehkä maksaa .) Haluisin nimittäin tehdä itselleni kesäksi jonkun ihanan vaatteen. Tunikan varmaankin . Koulussa olen käsityötunnilla aloittanut jo kesämekon kaavan piirtämistä, mutta voi olla ettei se mekko valmistu, sillä mulla on vielä poppanakin tekemättä, mutta toivotaan parasta. Kotonakin voisi siis jonkunlaisen tunikan yrittää väkertää.

ja päivän vinkki, älkää ottako kaikkea vakavasti !

ja, päivän kuva !

1397000.jpg

otin Auroran puistosta tämän ja lisäsin värikylläisyyttä. Hieno tuli :)