Päivät on ollu aika tavallisia. hmm.. mitäs kertoisin..

No lauantaina Emmi ja Elina tulivat meille yöksi ja me syötiin sipsiä ja kääretorttua , katottiin leffaa ja NAURETTIIN : ) Sunnuntai aamuna päätimme että iltapäivällä voisimme mennä luistelemaan rautatientorille, joten n klo. viiden aikoihin lähdimme sinne. Siellä tapahtui kaikkea salaperäistä. ; )

1302788.jpg 

Tässä kuva kun olimme juuri lähdössä♥

Oli hauskaa siis eilen. Tänään menen sulkis kaverini luokse ja huomenna+ylihuomenna olen luvannut olla Elinan kanssa. Torstaina tai perjantaina lähdemme sitten äidin kanssa tätini luokse Ouluun ja hän lupasi viedä minut kirpparille, toivottavasti löytyy jotakin! ♥

Mitä mieltä olette Disneyn klassikoista?

Mä rakastan niitä♥ Katsoin eilen kaverini kanssa vähän aikaa Herkulesta ja siitä tulikin mieleeni tämän postauksen aihe. Isosiskonikin pitää niistä ja hän on ostanut klassikkoja DVD:nä, joten ei ole ongelmia katsomisessa, sillä videolaitteemme on hieman kivikautinen : ) 1303767.jpg

Lumottu,

Oli ihana elokuva♥ Se oli hauska ja aika romanttinen ; ) Tykkään aika lailla hauskoista leffoista ja tämä oli sellainen , en tiedä kuuluiko sen naurattaa ihmisiä, vai koskettaa mut mä ainaki nauroin : )

1303774.jpg

Disney klassikoista mulle ehkä rakkain on Lumikki, Prinsessa Ruusunen ja 101 dalmatialaista : ) Ja nyt kyllä tykästyin lumottuunkin, mutta sehän ei mikään klassikko olekaan.

Meidän koulussa on sellaisia tyhmiä kaikkien mielestä pissiksiä, jotka luulevat olevansa koviksia, mikä naurattaakin aika paljon mua ja mun kavereita, joskus on ihan vedet silmissä kun nauraa niille.

Onko teidän kouluissanne sellaista? : )