MITÄ TYKKÄÄTTE UUDESTA BANNERISTANI?

heips ihmiset. Elossa ollaan, vaikka onkin kurkku kipeenä :-D Sain siis väkerrettyä itselleni aika kivan henkselihameen, ihan vain yhdistämällä hameeseen henkselit , vau kui ihmeellistä!

1489374.jpg

Voi ei näitten mun kuvieni kanssa ! pitää etsiä uusi ympäristö kuvaamiselle :-D

-paita, Vero Moda

-henkselit, Glitter

-hame, Viro

Ja jälleen ihana päivä. Ilmeisestikin se kesä on kovaa vauhtia saapumassa! Tänään kamsujen kanssa ulkona ottelemassa kuvia, nicenice. HEI, kyl mulla aihekin oli ! Wipii!                      nimittäin kynsilakka. yes, hyvin alkaa :-D Mä tykkään laittaa kynsilakkaa oikeastaan minä värinä vaan. Joskus mulla on kaikki kynnet erivärisiä. joskus jokatoinen. En kylläkään pidä kynsilakkaa läheskään kokoajan. Värejä multa löytyy tämä punainen, pinkki, vaaleanpunainen, lila, hopea, musta ja jotain muita epämääräisiä purnukoita :-D Sun lemppari kynsilakkaväri?

1489394.jpg

1489443.jpg

[meidän pihalta]