Joops. sori kun olen ollut vähän unessa tän vuodatuksen kanssa. Hiihtoloma meni mukavasti kummitädin luona Oulussa ilman mitään ongelmia, tosin nyt niitä onkin. Mulla on siis taas nicki irc-galleriassa. En tiedä onko se hyvä idea.. Tänään mulla oli tanssia pari tuntia kauniaisissa ja siellä tutustuin kahteen mukavaan, tosin aika paljonkin vanhempaan tyttöön kuin minä, mutta he tulivat samalla bussilla pois sieltä kuin minä ja sain samalla selville että toinen tyttö olikin yhden meidän luokkalaisen ei niin mukavan tytön siskon paraskaveri. Se ei tunnu luontevalta enään olla hänen kanssaan koska hänellä on kuvia irc-galleriassa missä hän juo ja polttaa. Tosin eihän se kerro mitään mutta silti.. Mitä te tekisitte tällaisessa tilanteessa?

Ajattelin etten kerro tälle meidän luokkalaiselle, että hän on samassa tanssissa kuin minä..

No mutta huolista toiseen asiaan!

1329462.jpg

Kulkisitko kaduilla päässäsi turkoosit aurinkolasit?

1329464.jpg

Nicky Hiltonin, Jessica Simpsonin ja Maria Menounosin komeroista löytyy tällainen,eli nyt kysyn kahdesta!

Would you were these trends?

Toivottavasti oli ihan kivaa luettavaa ja toivon että vastaatte ensimmäiseen ongelmaani, eli kannattaisiko poistaa tunnus galleriasta? ;)

♥katri