Mä baittaan nyt Mariaa ja teen tällaisen mun oman ipod postauksen♥ sain sen viimevuoden jouluna, ja hypin onnesta!

1267081.jpg

Laitan tähän maailman parhaat biisit mun ipodista♥mulla on yhteensä 98 kappaletta mutta tässä tärkeimmät !

6. Alicia Keys-No one, tulee aina hyvä mieli kun kuuntelee. Oikeestaan en tiedä mistä johtuu, mutta muistoja tulee mieleen ♥

16. Black eyed peas-Where is the love, mulla oli kauhee ikävä Elinaa Texasissa ja tuli vielä ikävämpi kun kumpikin kuunneltiin tätä kappaletta, ihana! Räppiä ja poppia , eli yhteensä MÄ JA ELINA! ♥ Eli toi on nyt meijän biisi :)

28. Christina Aguilera-Candyman, aina kun Maria saa valita biisin mitä kuunnellaan mun ipodista, hän valitsee tän ♥ Tulee hyvä mieli kun muistelee kaikkia Marian hauskoja tansseja tälle biisille :D

34. Dixie Chicks-Cowboy take me away, ihana kappale! Muistin tämän kappaleen kun katsoin Talven blogia ja siinä postauksessa oli tämä kappale otsikkona. Onneksi näin ♥

53. Jewel-Hands, rakastan tämän biisin alkua! Aivan ihana ääni, koskettava biisi!

68. Kasey Chambers-Am I not pretty enough, harjoittelemme tätä biisiä bändin kanssa, ihana biisi! Aivan ihana ääni ja laulu sopii mun äänelle koska se on niin rauhallinen!♥

No valitsin nämä biisit koska kuten huomasitte pariin niistä kuului kaverit ja muut olivat muuten vain mun lemppareita!♥

Kiitos, Katri ♥